پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خواستار شد:

استفاده از توان شرکتهای آبفا کشور در خدمات رسانی به مردم خوزستان

استفاده از توان شرکتهای آبفا کشور در خدمات رسانی به مردم خوزستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، جانباز مدیر عامل آب و فاضلاب کشور بمنظور پیگیری مشکلات سیلاب در استان خوزستان به استان خوزستان سفر کرد.

 

بر اساس این گزارش وی با حضور در جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که در شرکت آب و فاضلاب خوزستان استقرار دارد بر ارائه اطلاعات  صحیح و تهیه وضعیتی روشن از مشکلات موجود ناشی از سیل و تبعات آن تاکید کرد و خواستار ارائه دقیق امار عملکرد از سوی ادارات و شرکتهای آب و فاضلاب در سطح استان خوزستان شد.

جانباز همچنین با اشاره به استفاده از توان شرکتهای آب و فاضلاب سایر استانهای کشور در خدمات رسانی به مردم خوزستان گفت: شرکت مهندسی آبفا کشور تمام اقدامات و تحولات موجود در خوزستان را رصد کرده و تلاش میکند علاوه بر حفظ وضعیت موجود برای تداوم ارائه خدمات آب و فاضلاب در شهرهای تحت پوشش شرکت آبفا استان و آبفار خوزستان، بحران پس زدگی فاضلاب در سطح شهر اهواز را که متاسفانه باعث ایجاد گله مندی و مشکلاتی برای شهروندان عزیز شده با بسیج امکانات برطرف کند.

در این جلسه تمام اقدامات شرکت مهندسی آبفا کشور و خوزستان برای حل مشکل های سیلابی در خوزستان بررسی شد و گزارشی از اقدامات انجام شده و حل مشکل فاضلاب اهواز در دستور کار قرار گرفت.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸) ۱۲:۳۵
http://www.abfakhz.ir/u/16U
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید