سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

دیدار مردمی مدیر آبفا دزفول با شهروندان میانرود

دیدار مردمی مدیر آبفا دزفول با شهروندان میانرود

مدیر اداره آبفا دزفول و هیئت همراه به منظور پیگیری و رفع مشکلات مردم در خصوص افت فشار آب، از مناطق شهر میانرود بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، جمال الدین برفر به همراه  رئیس اداره بهره برداری آبفا دزفول، رئیس اداره آبفا میانرود، و اعضا شورای اسلامی شهر میانرود با حضور در بخش های مختلف شهر و هم صحبت شدن با عموم شهروندان شهر میانرود که 2 ساعت بطول انجامید، با مشکلات افت فشار آب در این مناطق مطلع و مسائل آنان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

بر اساس این گزارش، بعد از بررسی مشکلات از نزدیک، جلسه بررسی و ارائه راهکارهای مورد نظر در خصوص رفع مشکلات افت فشار آب در ب شهرداری میانرود برگزار شد.

در این جلسه برفر، مدیر منطقه آبفا دزفول در ابتدا رییس جدید اداره آبفا میانرود، معرفی و از زحمات نشاطی در این سمت قدردانی و پس از رایزنی های تخصصی در خصوص شبکه و اتصالات آب، راهکارهای قابل اجرا بررسی و پس از صدور مجوزات لازم اجرایی شوند.

برفر در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مجموعه شورا و شهرداری میانرود با اداره آبفا بیان کرد: بازدیدهای میدانی القا کننده پیگیری مشکلات و خواسته های مردمی است که بسیار تاثیرگذار و خود باعث به وجود آمدن نوعی آرامش در همشهریان است.

وی پیگیری و اخذ مجوزات لازم در خصوص اقدامات مورد نیاز، فشارسنجی در نقاط مختلف مدنظر، لزوم جدیت در امر برخورد با انشعابات غیرمجاز و نیاز ساماندهی کلی انشعابات آب شهر میانرود را از سری اقدامات مصوب در این دیدار برشمرد.

در ادامه رییس شورای شهر میانرود ضمن تقدیر و تشکر از پاسخگویی و حضور موثر مدیر آبفا مننطقه دزفول در میانرودابراز رضایت نمود و خاطر نشان کرد: کار آبرسانی کار پیچیده و سخت است و انصافا در مجوعه آبفا تلاش و جدیت فراوان وجود دارد اما شبکه توزیع آب این شهر نیاز به اصلاح دارد.

آل کثیر ار مدیر آبفا منطقه میانرود خواست با توجه به رشد جمعیت شهری و توسعه شهر نسبت به اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب شهر میانرود اقدام نمایند.

تنظیم: راشین نجارپور 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(چهارشنبه ۹ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۴۷
http://www.abfakhz.ir/u/17K
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید