جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان:

آب شرب مواکب اربعین حسینی در مرز های شلمچه و چذابه تامین می شود

آب شرب مواکب اربعین حسینی در مرز های شلمچه و چذابه تامین می شود

 

نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان با بیان اینکه مشکلی برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز موکب‌های اربعین در شلمچه و چذابه وجود ندارد گفت: در ایام اربعین روزانه چهار هزار متر مکعب آب آشامیدنی به موکب‌های اربعین در شلمچه  پمپاژ می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حمید محبی با بیان اینکه در بخش تامین آب برای موکب های اربعین اقدام خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: پیش بینی لازم برای تامین ، ذخیره و توزیع آب آشامیدنی بین موکب های شلمچه و چذابه انجام شده است.

نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان بیان کرد: اربعین سال گذشته علاوه بر ایجاد شبکه آبرسانی بین موکب ها در شملچه ، بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار لیتر آب در مخازن موکب ها ذخیره سازی شد که امسال با توجه به پیش بینی افزایش جمعیت زائران این میزان به ۲۶۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

محبی همچنین بیان داشت: در اربعین پارسال  ۳۳ دستگاه تانکر آب مورد نیاز موکب ها در مرز شلمچه را تامین کردند که امسال تاکنون ۱۰ دستگاه تانکر آماده شده و انتظار می رود سایر تانکرهای آبرسانی نیز از سوی  استان ها و شهرهای معین تامین شوند.

محبی با اشاره به شرایط آبرسانی مرز چذابه خاطر نشان کرد:  طبق برنامه ریزی انجام شده  به میزان مورد نیاز جمعیت زائران اربعین آب آشامیدنی تامین می شود و مشکلی در تایمن آب شرب در مرز چذابه وجود ندارد.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸) ۱۳:۰۷
http://www.abfakhz.ir/u/18s
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید