پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
به ‌منظور کاهش آمار سرقت؛

آغاز نصب 2000 درپوش فاضلاب نانو و غیرقابل بازیافت در آبادان

آغاز نصب 2000  درپوش فاضلاب نانو و غیرقابل بازیافت در آبادان

مدیر اداره آبفا آبادان گفت: بیش از 2 هزار درپوش فاضلاب نانو و غیرقابل بازیافت به ‌منظور کاهش آمار سرقت این درپوش‌ها تهیه شده و در سطح شهر آبادان در حال نصب است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علیرضا خلیلی نیا اظهار کرد: درپوش‌های کامپوزیتی فاضلاب با هدف کاهش آمار سرقت و بروز صدمات جانی و مالی برای شهروندان و همچنین کاهش هزینه‌ها، خریداری شده و کار نصب این درپوشها در سطح شهر آبادان آغاز و در حال نصب است.

وی اذعان داشت: با سرقت درپوشهای چدنی فاضلاب در مناطق مختلف شهری و بدلیل ایجاد حادثه برای شهروندان و انسداد خطوط دفع فاضلاب با ورود نخاله و زباله به خطوط، با خریداری درپوشهای جدید، نصب دریچه در آدرس های اعلام شده به سامانه ۱۲۲ آبفا آغاز شده است.

خلیلی نیا افزود: درپوشهای جدید از نوع ویژه ای ساخته شده که احتمال سرقت را به حداقل می رساند.

مدیر آبفا منطقه آبادان ادامه داد: اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان از ابتدای آبان ماه تاکنون، بیش از 200 درپوش کامپوزیت و غیر قابل بازیافت از جنس نانو را در نقاط مختلف شهری نصب کرده است.

خلیلی نیا محل تامین اعتبار جهت اجرای این پروژه را درآمدهای جاری اداره متبوعش اعلام کرد و افزود: شهر آبادان در مجموع تعداد 9 هزار و 500 درپوش‌ فاضلاب دارد که برای جایگزینی آنها با درپوش‌های جدید به 3 سال زمان و 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در آبادان تعداد حدود 400  دریچه فاضلاب سرقت شده که در تلاش هستیم تا پایان آذر ماه، درپوش‌های خریداری شده را در نقاط پرترافیک شهر به‌ منظور جلوگیری از خطرات احتمالی نصب و پس از آن و بر اساس اولویت، در خصوص جایگزینی درپوش‌های نقاط دیگر اقدام کنیم.

خلیلی نیا از شهروندان خواست موارد مشکوک را به شماره های ۱۱۰ نیروی انتظامی و ۰۶۱۵۳۲۲۱۷۳۰ حراست آبفا، به صورت شبانه روزی گزارش دهند.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸) ۱۳:۴۶
http://www.abfakhz.ir/u/18T
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید