جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

بازدید فرماندار از پروژه های آبرسانی و فاضلاب شهر بهبهان

بازدید فرماندار از پروژه های آبرسانی و فاضلاب شهر بهبهان

 

فرماندار شهرستان بهبهان از پروژه های آبرسانی و احداث شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب صنعت آبفا بهبهان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا منطقه بهبهان، یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان در جریان این بازدید از امور آبفای شهری بهبهان بابت پیگیری و اجرای این پروژه های زیربنائی در شهر تشکر و قدردانی نمود.

 طی این بازدید محمدرضا نامیر، مدیر امور آبفای بهبهان با تقدیر از حضور فرماندار شهرستان اظهار امیدواری کرد: با حمایت فرماندار تحول شگرفی در سقائی و آبرسانی به مردم مومن شهر بهبهان ایجاد شود. 

وی افزود:  فرماندار شهرستان از پروژه بازسازی و توسعه آبگیر شماره 2 مارون و اقدامات صورت گرفته در تصفیه خانه بزرگ بهبهان که وظیفه تامین آب شهربهبهان و پالایشگاه بیدبلند 2 را برعهده دارد بازدید بعمل آورده و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.

نامیر در ادامه گفت: در حاشیه این بازدیدها جلسه ای با حضور فرماندار و هیات همراه و کارشناسان حوزه بهره برداری این امور برگزار و در خصوص چشم انداز صنعت آبفا در بهبهان، فرایند پیشرفت فیزیکی پروژه ها و موانع و مشکلات موجود بحث و تبادل نظر شد.

مدیر امور آبفا بهبهان خاطر نشان کرد: در حال حاضر پروژه های احداث شبکه جدید جمع آوری و دفع فاضلاب، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب فرسوده بهبهان به طول 46 کیلومتر، خط انتقال آب از تصفیه خانه بزرگ تا مخازن ذوالفقاری و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهر منصوریه فعال و در دست اقدام می باشند.

تنظیم: راشین نجارپور 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸) ۱۴:۰۲
http://www.abfakhz.ir/u/18Z
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید