جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
برای اولین بار در سطح کشور و به همت کارشناس شرکت آبفا خوزستان:

کتاب خدمات امور مشترکین در شرکتهای آب و فاضلاب شهری رونمایی شد

کتاب خدمات امور مشترکین در شرکتهای آب و فاضلاب شهری رونمایی شد

 

با حمایت شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان ، کتاب خدمات امور مشترکین در شرکتهای آب و فاضلاب شهری منتشر و در دسترس علاقمندان به این حوزه قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی  شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان، صبح امروز با حضور مشاور هنری استاندار،معاون بهره برداری،معاون مشترکین و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت آبفا استان، کتاب خدمات امور مشترکین در شرکتهای آب و فاضلاب شهری در نمایشگاه کتاب اهواز رونمایی شد.

 

مشاور هنری استاندار خوزستان در آیین رونمایی از این کتاب گفت: در برهه ای هستیم که به تولید اندیشه و سرزندگی جامعه به عنوان زیربنای توسعه نیاز داریم و باید تلاش کنیم که سرانه مطالعه را بالا ببریم و فضای استان را به فضای پژوهشی تبدیل کنیم

 

رضا کیانی گلشویی افزود:استان خوزستان افراد محقق،صاحب اندیشه و افراد فرهیخته بسیار زیادی دارد که باید به عنوان پتانسیل های انسانی و زیربنای توسعه به انان ارج نهاده شود.

 

وی در ادامه با تشکر از سرکار خانم کیانی،در ثبت این اثر ماندگار تاکید کرد:این کتاب در جهت مستندسازی،ثبت امار و از سویی دیگر تکریم ارباب رجوع اثری گرانقدر است.

 

مشاور هنری استاندار خوزستان اظهار امیدواری کرد:در اینده ای نزدیک شاهد نقد و تحلیل این کتاب به همت شرکت آب و فاضلاب خوزستان باشیم.

 

معاون درآمد و امور مشترکین آبفا خوزستان با اشاره به اینکه در کل کشور منبع جامعی در خصوص موضوعات خدمات مشترکین و درآمد وجود ندارد، در این آیین گفت: چاپ و نشر این کتاب به عنوان یک سند معتبر می تواند برای مدیران حال حاضر و اینده این صنعت کتابی راهگشا و منبعی برای شناخت بیشتر شرح وظایف سازمانی و نحوه اجرایی کارها باشد.

 

محسن درفشان خاطر نشان کرد: این کتاب باعث می گردد تمامی قوانین،تجارب، ایین نامه ها و دستورالعمل های مورد استفاده در حوزه مشترکین، بصورت یکجا و در قالب یک کتاب مورد استفاده قرار بگیرد.

 

نویسنده کتاب خدمات امور مشترکین در شرکتهای آب و فاضلاب شهری در ایین رونمایی از این کتاب با تشکر از تمامی کسانی که در به انجام رساندن این اثر وی را همراهی کرده اند تقدیر کرد و گفت: مدیران و کارکنان همگی می توانند از این کتاب به عنوان یک سند معتبر در دسترسی به ایین نامه ها و دستور العملها  بهره گیرند.

 

مژگان کیانی افزود: در این کتاب با زبانی ساده و شیوا ، مطالب مربوط به آشنایی با خدمات 22 گانه امور مشترکین، آئین نامه های حقوقی و قانونی، میزخدمت، دفاتر پیشخوان و  موارد تخصصی مفید و کاربردی در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

 

 قابل ذکر است: این کتاب به گونه­ ای تدوین شده است که مشترکین و کارکنان علاقه مند به دانش امور مشترکین با توجه به توان علمی و فکری خود از آن بهره­ مند شوند.

 

گفتنی است: این کتاب 622 صفحه ای در 7  فصل و دو جلد توسط خانم مژگان کیانی مسئول نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان و مشاور معاون خدمات و امور مشترکین شرکت آبفا خوزستان تهیه و با حمایت های مدیرعامل و معاون خدمات مشترکین شرکت آبفا خوزستان منتشر شده است.

 

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸) ۰۹:۱۷
http://www.abfakhz.ir/u/19v
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید