سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
تا پایان اسفند ماه فرصت دارید؛

واگذاری انشعاب آب به استفاده کنندگان غیرمجاز آبادانی بدون اخذ جرایم

واگذاری انشعاب آب به استفاده کنندگان غیرمجاز آبادانی بدون اخذ جرایم

 

مدیر اداره آب و فاضلاب آبادان، از واگذاری انشعاب آب، به استفاده کنندگان این مایع حیات، بدون اخذ جرایم خبر داد.

علیرضا خلیلی نیا در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، اذعان داشت: امور آبفا آبادان آمادگی دارد بدون اخذ جرایم و صرفا با اخذ هزینه نصب و حق اشتراک نسبت به واگذاری و نصب انشعاب آب به متقاضیان اقدام کند.

وی هدف از این اقدام را توزیع عادلانه آب در سطح شهر، جلوگیری از پرت و هدررفت آب در شبکه های تحت پوشش، افزایش فشار آب در شبکه های آبرسانی، صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اعلام کرد.

خلیلی نیا با اشاره به اعلام رضایت و خرسندی مردم از برخورد با سارقین آب و بالا بردن سلامت شبکه های آبرسانی، از شهروندانی که بصورت غیرمجاز از آب استفاده می کنند درخواست کرد: با مراجعه به واحد امور مشترکین این شهرستان نسبت به دریافت انشعاب اقدام کنند تا از مزایای این طرح در موعد اعلام شده بهره مند شوند.

مدیر اداره آب و فاضلاب آبادان با اشاره به عدم تمدید این مدت اعلام کرد، شهروندان آبادانی حداکثر تا پایان اسفند ماه فرصت دارند برای دریافت انشعاب اقدام کنند.

وی تاکید کرد:  پس از اتمام این مدت قطعا این بخشودگی تمدید نخواهد شد.

این مدیر مسئول در پایان اظهار امیدواری نمود با همکاری بیشتر شهروندان محترم، شاهد کاهش هر چه بیشتر استفاده غیرمجاز از این مایع ارزشمند و حیاتی که با هزینه های بسیار بالا و سختی فراوان تامین و با کیفیت مناسب در دسترس مردم قرار می گیرد، باشیم .

وی در ادامه پیامدهای استفاده از اشتراک‌های غیرمجاز توسط شهروندان را نوسان و افت فشار آب در نقاط مختلف شهر و هدررفت آب، استهلاک زودرس تاسیسات آب‌رسانی و بالارفتن هزینه‌های تولید و توزیع آب در شبکه توزیع شهری از مشکلات وجود مشترکان غیرمجاز عنوان کرد و افزود: انشعابات غیرمجاز بخشی از هدر رفت آب در برآوردها حساب می‌شود که نیاز به ساماندهی دارد.

خلیلی نیا با اشاره به این که استفاده از انشعاب غیر مجاز پیگرد قانونی دارد و شرکت آبفا این مسئله را به شدت و جدیت پیگیری می نماید،اضافه کرد: تمامی انشعابات غیر مجاز شناسایی شده با بکارگیری پیمانکاران و تلاش کارکنان مشترکین شرکت قطع و اخطارهای لازم به مالکین آنها داده شده است.

وی همچنین یکی از وظایف خطیر شرکت آبفا را در اختیار قرار دادن آب آشامیدنی به همه شهروندان در یک سطح دانست .

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۴۷
http://www.abfakhz.ir/u/19J
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید