شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

رفع شکستگی خط لوله 500 میلیمتر آب دزفول با 8 ساعت کار مستمر

رفع شکستگی خط لوله 500 میلیمتر آب دزفول  با 8 ساعت کار مستمر

 

 

مدیر آبفا منطقه دزفول اعلام کرد: عملیات سخت رفع سه مورد شکستگی خط لوله 500 میلیمتری آبفا دزفول، با تلاش اکیپ عملیات این اداره مرتفع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، جمال الدین برفر در خصوص این عملیات گفت: طی تماس مردمی مبنی بر نشت آب در میدان امام خمینی (ره) شهرستان دزفول، اکیپ امداد آب به محل اعزام و عملیات رفع شکستگی آغاز شد.

وی افزود: بعد از حفاری و مشخص شدن محل نشتی اقدامات کامل در خصوص تعویض ساکت و نصب کلمپ انجام شد.

برفر اذعان داشت: نشت آب از محل هر سه ساکت خط لوله بود که با توانایی و تلاش پرسنل سخت کوش آبفا دزفول با جایگزینی 3 کلمپ 500 کار با موفقیت به پایان رسید

وی تاکید کرد: با توجه به عمق حفاری و وجود خط فاضلاب و سایر تاسیسات سازمانی در مجاورت خط لوله آب که شکستگی در آن رخ داده بود، عملیات بسیار سخت و سنگین بود که با همت و مهارت کارگران آبفا دزفول طی 8 ساعت صورت پذیرفت.

مدیر اداره آبفا دزفول ضمن قدردانی از تلاشهای اکیپ امداد آب اداره متبوعش در انجام این عملیات در کوتاهترین زمان ، اذعان داشت: عملیات تعویض هر ساکت 500 میلیمتری نیاز به زمان 5 ساعته دارد که با بسیج اکیپ ها و تلاش و همت کارگران سخت کوش نهایتا طی 8 ساعت هر سه ساکت با نصب کلمپ تعویض و و خط لوله مورد نظر در مدار بهره برداری قرار گرفت .

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی آبفا خوزستان
(دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹) ۱۲:۵۴
http://www.abfakhz.ir/u/1a7
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید