سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
آغاز اجرای طرح حذف قبوض کاغذی آب و فاضلاب در استان خوزستان

شماره اشتراک کنتور آب را پیامک کنید قبض آب دریافت کنید

شماره اشتراک کنتور آب را پیامک کنید قبض آب دریافت کنید

 

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز طرح حذف قبوض کاغذی آب و فاضلاب در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان،  محسن درفشان افزود: همشهریان عزیز خوزستانی در 60 شهر استان هم اکنون می توانند برای اطلاع از آخرین قبض آب و دریافت صورتحساب از طریق پیامک، شماره اشتراک انشعاب خود را به شماره 10008458 ارسال نمایند.

وی هدف از حذف قبوض کاغذی و ارسال از طریق پیامک را ارتقاء سطح کیفی خدمات، بهره ‌مندی از فناوری‌ های نوین، صرفه جویی اقتصادی، کاهش هزینه ‌ها، ارتباط دو سویه و تعاملی و نظارت موثر و کارآمد عنوان کرد.

درفشان، به مزایای اجرای این طرح نیز اشاره کرد و یادآور شد: جلوگیری از هدررفت کاغذ، حفظ درختان و هوای پاک، کاهش هزینه و افزایش سرعت اطلاع رسانی از جمله این مزایا می باشد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان، خاطر نشان ساخت: مشترکان همچنین برای دریافت قبض آب بهای هر دوره بر روی تلفن همراه خود، لازم است شماره اشتراک 8 رقمی خود را  از چپ به راست، به سامانه 10008458 به ترتیب زیر پیامک نمایند:

شماره اشتراک*3*

(شماره اشتراک در انتها درج گردد)

وی به مشترکان آب و فاضلاب تحت پوشش این شرکت تاکید کرد: درصورت تغییر شماره تلفن همراه باید این عملیات را با خط جدید مجددا انجام دهند همچنین در صورت تغییر ملک نیز با شماره اشتراک جدید عملیات مذکور باید انجام شود.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی آبفا خوزستان
(دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹) ۱۳:۰۶
http://www.abfakhz.ir/u/1a9
ناشناس
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
0

عالی


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید