جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

آغاز قرائت موبایلی کنتورهای آب درشهردزفول

آغاز قرائت موبایلی کنتورهای آب درشهردزفول

 

مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: جلسه توجیهی پرسنل قرائت کنتور آب برگزار و  تجهیزات قرائت موبایلی به مامورین تحویل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ،جمال الدین برفر، روز گذشته در جلسه ای که با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن کنفرانس اداره مرکزی تشکیل شد ، ضمن تبریک و شادباش اعیاد شعبانیه ، از زحمات و تلاش های مجاهدانه مامورین قرائت کنتور آبفا و مجموعه امور مشترکین در طول سال گذشته و آغاز سال جدید تقدیر و تشکر نمود .

وی با اشاره به شرایط بهداشتی بوجود آمده در جامعه اذعان داشت:  مامورین قرائت حتما باید به تمامی تجهیزات بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و اسپری به کار خود اهتمام ورزند تا مشترکان محترم و عموم مردم عزیز احساس امنیت بیشتری در مواجه با اجرای قرائت کنتورها داشته باشند .

برفر تاکید کرد: از این پس  25 نفر اماموران قرائت کنتور آبفا دزفول با استفاده از موبایل های جدید و نرم افزار طراحی شده اقدام به قرائت کنتورهای آب شهروندان و ارسال اطلاعات به آبفا دزفول برای محاسبه قبوض آب بها می کنند.

مدیر آبفا منطقه دزفول خاطرنشان ساخت: با نرم افزار نصب شده بر روی تلفن های همراه، امکان انجام انواع پیمایش ها و جمع آوری و تصحیح اطلاعات مشترکین به راحتی قابل انجام است.

وی تصریح کرد: دسترسی مشترکان آبفا این شهرستان از طریق سامانه پیامکی آبفا به اطلاعات بروز پرونده خود و دریافت خدمات متنوع علاوه بر اینکه زمینه رضایت و حس اعتماد بوجود می آورد ، گواه شفافیت و صداقت ما در ارائه خدمات به آنان و تحقق حقوق شهروندی است

گفتنی است: جهت آغاز قرائت موبایلی در آبفا دزفول تعداد 25 عدد گوشی تلفن همراه  ، پاوربانک و کیف گوشی تهیه و به مامورین قرائت کنتور آبفا دزفول تحویل داده شد.

تنظیم: راشین نجارپور



روابط عمومی آبفا خوزستان
(سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹) ۱۷:۰۶
http://www.abfakhz.ir/u/1ad
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید