جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اختتام 79 درصد از پرونده های ثبت شده در سامانه 122 آبفا شهری خوزستان

اختتام 79 درصد از پرونده های ثبت شده در سامانه 122 آبفا شهری خوزستان

 

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان گفت : در اسفند ماه سال گذشته از مجموع 18 هزار و 393 تماس دریافتی در سامانه 122 تعداد 8 هزار و 585 پرونده از 28 شهر بهره‌ مند ثبت شد که 79 درصد از حوادث ثبت شده با تلاش کارکنان آبفا در شهرهای مختلف استان رسیدگی و خاتمه یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا شهری استان خوزستان ، مهرداد قنواتی با اعلام مطلب فوق اظهار نمود : از کل حوادث ثبت شده در اسفند ماه سال 98  تعداد 4 هزار و 111 پرونده مربوط به حوزه آب و 4 هزار و 474  مورد آن در حوزه فاضلاب بوده است.

وی متوسط زمان رسیدگی به پرونده های ثبت شده در هر دو بخش آب و فاضلاب بین 4 روز عنوان و خاطر نشان کرد : تا کنون 3404 مورد از پرونده های حوادث آب و 3374 مورد از پرونده های حوادث فاضلاب رسیدگی و خاتمه یافته است.

قنواتی در ادامه نیز اذعان داشت : از تعداد کل تماس ها با مرکز ارتباطات مردمی آبفا خوزستان یکهزار و 188 مورد برای دریافت راهنمایی و مشاوره و 8 هزار و 620 تماس نیز الصاقی ، متفرقه و ... بوده است.

معاون بهره برداری آبفا خوزستان یادآور شد : 424 مورد از پرونده های ثبتی بخش فاضلاب با موضوع عدم دریچه منهول بوده است.

وی افزود : متاسفانه سرقت درب منهول های فاضلاب علاوه بر خطرات و صدماتی که جان و مال مردم را تهدید می نماید، هزینه های هنگفتی را نیز بر ادارات تابعه خصوصا در شهرهای آبادان ، شادگان، بندرامام خمینی(ع)، ماهشهر، شوشتر و شادگان  تحمیل می کند.

قنواتی در خاتمه با بیان اینکه پرونده های متعددی در این خصوص در مراجع قضایی تشکیل و در دست رسیدگی است، از شهروندان درخواست نمود تا در صورت مشاهده سرقت درب منهول سریعا مراتب را از طریق سامانه 122 و یا پلیس 110 اطلاع دهند.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹) ۱۵:۴۳
http://www.abfakhz.ir/u/1at
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید