شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اداره مرکزی آبفا آبادان

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اداره مرکزی آبفا آبادان

مدیر اداره آب و فاضلاب آبادان گفت:به منظور حفظ سلامت شهروندان طرح فاصله گذاری اجتماعی در اداره مرکزی آبفا آبادان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،خلیلی نیا اذعان داشت: به منظور رعایت اصول بهداشتی و همچنین لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کلیه ادارات و پیگیری کمیته سلامت آبفا منطقه آبادان، تمهیداتی در این خصوص برای ساختمان اداره مرکزی در نظر گرفته و اجرایی شد.

وی افزود: به همین منظور از روز ۲۳ فروردین ماه ۹۹، کلیه خدمات اداره آبفا به مراجعه کنندگان، از طریق باجه هایی که در قسمت ورودی اداره مستقر گردیده، انجام می شود.

خلیلی نیا عنوان کرد: در راستای اجرای برنامه فوق، بصورت روزانه توزیع تجهیزات بهداشتی از قبیل مواد ضد عفونی، ماسک و دستکش بین پرسنل و همچنین ارائه مایع ضدعفونی کننده دست، برای کلیه مراجعین انجام می شود.

مدیر اداره آبفا آبادان، گند زدایی و ضد عفونی مکرر سالن اصلی در ساعات مختلف کاری، جدا نمودن محل پاسخگویی به مشترکین بوسیله پوشش مخصوص و همچنین نشانه گذاری در سالن پاسخگویی به منظور رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی را از دیگر اقدامات اداره متبوعش در این زمینه عنوان کرد.

خلیلی نیا در پایان تاکید کرد: خدمت رسانی به شهروندان به صورت شبانه روزی در آبفا آبادان با رعایتو توجه به نکات بهداشتی ادامه دارد.

تنظیم:راشین نجارپور

(دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۰:۰۰
http://www.abfakhz.ir/u/1aA
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید