جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

بهبود کیفیت خدمات رسانی آبفا خوزستان به روستاهای دارخوین

بهبود کیفیت خدمات رسانی آبفا خوزستان به روستاهای دارخوین


مدیر اداره آبرسانی آب حیات گفت: با تلاش پرسنل تاسیسات شماره 2 این امور واقع در سه راهی
دارخوین، لاستیک های کوپلینگ پمپ شماره 3 روستایی تعویض شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،محمد مهدیزاده در این باره گفت: تاسیسات شماره 2 سالهاست که متولی پمپاژ آب به روستاهای صلحاویه، الوان، ابوعاگوله، شاخت الخان ۲، شاخت الخان ۳، ام الغزلان، ام الحجار در حوالی شهرستان دارخوین میباشد .
مهدیزاده افزود آب روستاهای فوق الذکر توسط طرح آبرسانی غدیر تأمین و از طریق خط انتقال جداگانه به تاسیسات آب حیات انتقال می یابد که مسؤلیت توزیع و پمپاژ آن به روستاهای یاد شده بعهده آب حیات است .
این روستاها با جمعیتی بالغ بر 12000 نفر از خدمات پمپاژآب حیات استفاده میکنند و این موضوع باعث شده که تاسیسات شماره 2 آب حیات با دو تلمبه خانه ؛ آبرسانی شهری و روستایی دارای اهمیت ویژه ای در منطقه دارخوین و شادگان باشد .
وی افزود امور آب حیات همچنان مسؤلیت تامین و پمپاژ آب 3 روستا با نامهای عچرشیه ؛ دابوهیه و سلمانه را با حدود 50 خانوار بعهده دارد که آب مورد نیاز سه روستای یاد شده از خط انتقال آب حیات تأمین و پمپاژ میشود .
مدیر آبرسانی آب حیات در ادامه اذعان داشت: بدلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی و ضرورت پمپاژ آب به روستاهای یاد شده، ضمن اورهال و سرویس مکرر الکتروموتور پمپ های تاسیسات تمام توان خود را بکار گرفته تا بدون لحظه ای توقف همچنان در خدمت هم استانیهای عزیز باشیم .
مهدیزاده در پایان خاطرنشان ساخت: این اداره آماده ارائه خدمات آبرسانی بصورت تانکری از محل های اعلام شده قبلی یعنی تاسیسات 4 گانه در 4 شهر شوشتر ؛ اهواز ؛ دارخوین و آبادان هستیم .
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۶:۲۰
http://www.abfakhz.ir/u/1aE
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید