جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اجرای 10 کیلومتر طرح توسعه و اصلاح شبکه در آبفا شوشتر

اجرای 10 کیلومتر طرح توسعه و اصلاح شبکه در آبفا شوشتر

 
 
مدیر آب وفاضلاب منطقه شوشتر گفت: در سال 1398 بیش از 10 کیلومتر توسعه شبکه و اصلاح شبکه آب اجرا و تعداد مشترکین آب به 43125 و مشترکین فاضلاب 18890 رسیده است .
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب منطقه شوشتر با اعلام این خبر گفت : درسال 1398 بیش از 10 کیلومتر شبکه گذاری و اصلاح شبکه در مناطق مختلف شهری به اجرا رسیده است .
وی افزود : آب و فاضلاب منطقه شوشتر در زمینه تأمین آب شرب در شهرهای سرداران ، گوریه ، شرافت و شوشتر به فعالیت می پردازد .
مدیر آب و فاضلاب منطقه شوشتر با بیان این که در سال 1398 در منطقه عبداله بانو و کوی سیدصالح بیش از 5 کیلومتر اصلاح شبکه به اجرا رسیده است .
وی ادامه داد : جهت بالا بردن تولید و کیفیت آب در شهرهای زیر مجموعه ، این امور اقدام به نصب و تجهیز 5 دستگاه الکتروپمپ در تاسیسات شهرهای گوریه ، شرافت و شوشتر نموده که باعث تولید آب و بالا رفتن کیفیت آبرسانی گردید .
وی تصریح کرد : از آنجائیکه منطقه بازار روز در شهر شوشتر یک منطقه پر اذدهام و در طول شبانه روز فعال می باشد در طول سال دو مرحله اقدام به شستشوی شبکه فاضلاب بطول 660 متر و پاکسازی 26 منهول فاضلاب نموده است .
مهندس طافی زارع با اشاره به  تعداد تعویض 2104 کنتور خراب با کنتور سالم توسط واحد مشترکین آب و فاضلاب منطقه شوشتر ، بیان کرد بیش از 2100 اشتراک جدید به خانواده آبفا شوشتر افزوده و همچنین 586 اشتراک غیر مجاز  به مجاز تبدیل شده اند و همچنین در زمینه توسعه خدمات الکترونیک و ارائه خدمات و پرداخت های غیر حضوری تلاش های گستره ای در این مدت به اجرا رسیده است .
وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته سامانه 122 توانسته است در توسعه خدمات ، کاهش مراجعه شهروندان به واحدهای مختلف اداری ، افزایش رضایت مندی شهروندان و جلوگیری از هدر رفت آب خدمات مورد نیاز مشترکین را تأمین کند و حدود 6985 مورد شکستگی شبکه آب و فاضلاب در طول سال را اصلاح و به ثبت برساند .
مدیر امور آبفا منطقه شوشتر افزود : پس از ورود سیل در اوایل سال 1398 این امور در طول بیست شبانه روز پای کار بودن اقدام به ارسال 3 تانکر 12000 هزار لیتری به منطقه شعیبیه ، شهرگوریه بصورت سیار و ثابت ، ارسال 10 هزار بشکه آب معدنی ، نصب و راه اندازی دو دستگاه الکترو پمپ ، تعویض سیستم کلر زنی ، تعویض کابلهای برق و ضد عفونی کردن کلیه  شبکه آبرسانی ، این بحران را با موفقیت پشت سر نهاده و باعث رضایت مندی مردم و مسئولین منطقه گردید .
مهندس طافی زارع افزود : تأمین آب شرب سالم و بهداشتی در اولویت اقدامات این مجموعه می باشد و با توجه به شیوع بیماری کرونا از اوایل اسفند ماه 98 تا کنون نیز با همکاری مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان ومسئولین امور کیفی اداره در طول شبانه روز اقدام به نمونه گیری کیفیت آب در تمام مناطق نموده است و کماکان بصورت مستمر در حال خدمات رسانی هستیم .
 
تنظیم: بهنام پریچه
 
 
 
 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹) ۱۲:۱۶
http://www.abfakhz.ir/u/1bJ
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید