پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با هدف جلوگیری از هدر رفت آب؛

اصلاح نشتی های شبکه آب در مناطق شهر شوشتر

اصلاح نشتی های شبکه آب در مناطق شهر شوشتر


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، رستم عبدالله پور با اشاره به این خبر اظهار داشت: پس از معترض شدن مشترکین در چندین نقطه از شهرستان در خصوص نشت آب به املاک و زیر زمین منازل خود ، اکیپی در خصوص مشخص شدن وضعیت و شروع ترمیم نشتی ها به محل ها اعزم شد.

وی افزود: نشت آب به پاساژ نزوم زاده واقع در خیابان طالقانی و نشت آب به زیر زمین 4 ملک در منطقه در دستور کار قرار گرفت و مشکل این نشتی ها برطرف شد.

عبدالله پور در ادامه تصریح کرد: در منطقه جاده صاحب الزمان (عج) خیابان قائم ، نفوذ آب به چندین ملک ، مرکز شهر ، خیابان طالقانی ، کوچه افضل ورود آب به زیر زمین 3 ملک در منطقه نیز در مرحله دوم ترمیم شد وشکستگی ها در خط آب اصلاح شدند.

مدیر اداره آب و فاضلاب شوشتر بیان کرد: متاسفانه به علت بالا بودن قدمت شبکه آبرسانی در شهرستان ، در طول سال شاهد شکستگی های متعدد و نفوذ آب به زیر زمینهای مردم هستیم ، امیدوارم با پیگیری ها و اقداماتی که در حال اجرا و پیگیری می باشد بتوانیم شبکه قدیم فارسیت را از مدار خارج و شبکه جدید پلی اتیلن را وارد مدار آبرسانی کنیم .

عبدالله پور خاطر نشان کرد : در این خصوص در آذر ماه جاری حدود یک کیلومتراز شبکه آبرسانی قدیم در منطقه عبداله بانو از مدار خارج و شبکه جدید پلی اتیلن در دو نقطه منطقه وارد مدار گردید .

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹) ۱۳:۳۸
http://www.abfakhz.ir/u/1gL
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید