جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

تعمیر و مرمت شکستگی خط لوله 8 اینچ بندرامام

تعمیر و مرمت شکستگی خط لوله 8 اینچ بندرامام

 

سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی(ره) از رفع شکستگی لوله8 اینچ آب شرب در منطقه فاز یک  خیابان مفتح 12 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  محمدرضا طریقی با اعلام این خبر گفت: به محض اطلاع از  شکستگی خط لوله آب، پس از بررسی ها به دلیل اینکه صبح همانروز مشکل قطعی آب وجود داشت، به منظور رفاه حال مردم و اینکه در ساعات نیمه شب میزان استفاده مردم از آب کمتر است،انجام تعمیرات شبانه در دستور کار قرار گرفت. و با وجود گرمی هوا و رطوبت بالا  در ساعت ۱۲  شب نیروهای تلاشگر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) با اعزام به محل شکستگی نسبت به  تعمیر ومرمت خط لوله آزبست 8 اینچ فرسوده در کمترین زمان ممکن اقدام نمودند.

 

 وی  افزود: پس از حفاری، تخلیه و پاکسازی‌  محل خط حادثه دیده عملیات تعمیر انجام شد.

طریقی  با اشاره به اهتمام ویژه‌  کاهش هدر رفت آب شرب، اظهار داشت: سرعت بخشیدن در رفع شکستگی‌ها و اصلاح شبکه‌های توزیع آب فرسوده از جمله برنامه‌های اداره آبفا می باشد. و از مسولین تقاضامندیم  جهت اصلاح شبکه های فرسوده با سرعت بخشیدن به تخصیص اعتبارات لازم مشکلات شکستگی ها به حداقل ممکن برسند.

سرپرست اداره آبفا بندرامام، ازشهروندان درخواست نمود به محض اطلاع از هرگونه حادثه در  انشعابات،  شبکه های توزیع وخطوط انتقال با سامانه ارتباطات مردمی 122  شرکت آب و فاضلاب تماس و  در صورت قطع آب باصبر و بردباری ما را در انجام وظایف همراهی‌ نموده  تا بتوان در اسرع وقت این مشکل را برطرف نمود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۴۰
http://www.abfakhz.ir/u/1k0
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید