سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

توزیع آب پایدار در ۵ روستای رامهرمز با تعویض پمپ شناور تاسیسات دوکوهک

توزیع آب پایدار در ۵ روستای رامهرمز با تعویض پمپ شناور تاسیسات دوکوهک

 
 
سرپرست آبفا منطقه رامهرمز گفت: با هدف توزیع آب پایدار در شبکه آبرسانی روستایی این شهرستان، عملیات تعویض پمپ شناور تاسیسات دوکوهک اجرایی شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمود احمدی اذعان داشت : در سالی که همه کشور با مشکل تنش آبی دست به گریبان است و مناطق بسیاری از کشور به خاطر شرایط موجود مجبور به آبرسانی با تانکرهای حمل آب شده اند ، در رامهرمز رویکرد را به سمت تعمیر و بهبود وسایل سوق داده ایم تا بتوانیم با بهبود کیفیت آب ارسالی گامی درست و اصولی در مسیر صرفه جویی آب و تکریم مشترکین عزیزمان برداریم.
 
وی در خصوص عملیات اجرایی تصریح کرد: پمپ شناور مورد استفاده در محل تاسیسات دوکوهک به دلیل مستعمل بودن دچار افت در کارایی شده بود که پس از بررسی شرایط و رهگیری حجم و قدرت آب تزریقی به خط لوله آبرسانی تصمیم بر این شد که نسبت به تعویض پمپ مذکور اقدام کنیم.
 
احمدی افزود : پس از ۱۳ ساعت تلاش مستمر تیم تعمیرات، پمپ شناور جدید با مشخصات الکتروموتور 37 کیلووات وتایپ 5/345  جایگزین پمپ قبل شد و همزمان پمپ و مخزن تزریق کلر نیز مورد تعمیر و بهبود عملکرد قرار گرفت.
 
سرپرست آبفا منطقه رامهرمز خاطر نشان کرد:  این پمپ روستاهای دوکوهک ، جعفرصادق ، رستم آباد ، بنه مهنا ، دره دان و . . . را تحت پوشش آبرسانی خود قرار میدهد.
 
احمدی با اشاره به دمای بالای ۵۰ درجه و شرجی بالا در این روزهای خوزستان عنوان کرد: اکیپ تعمیرات و کارشناسان اداره آبفا رامهرمز در تمامی ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به همشهریان هستند تا بتوانیم با افتخار و سربلندی تابستان ۱۴۰۰ و ایام تنش آبی را پشت سر بگذاریم. 
 
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۴ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۱۱
http://www.abfakhz.ir/u/1k2
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید