جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در شلمچه و چذابه بدون همکاری استان های معین

خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در شلمچه و چذابه بدون همکاری استان های معین

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای اولین سال بدون همکاری هیچ استان معینی در ارائه خدمات آب و فاضلاب در هر دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه به زوار اربعین حسینی خدمات ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای اولین سال بدون همکاری هیچ استان معینی در ارائه خدمات آب و فاضلاب در هر دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه به زوار اربعین حسینی خدمات ارائه کرده است.
 
وی افزود: امسال اربعین حسینی با پیش بینی ۵ میلیون زوار یکی از سال های بسیار پر تردد پیش بینی شده بود که آبفا خوزستان امسال با استفاده از شبکه های آبرسانی و دفع بهداشتی فاضلاب با برنامه ریزی توانست زیر ساخت های مناسب را در هر مرز شلمچه و چذابه و مواکب مرزی کشور عراق را فراهم کند.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان یکی از مجهزترین شرکت های وزارت نیرو و آبفا کشور است که از نظر پرسنل متخصص و ماشین آلات پیشتاز است، امسال در بحث آبرسانی با تکیه بر توان پرسنل توانستیم آب شرب مواکب را بدون نیاز و‌کمک به استان های معین با بهترین شرایط پایدار کنیم و این نشان از توان آبفا خوزستان دارد.
 
وی افزود: امسال با توجه استقبال بی نظیر زوار از پایانه های مرزی، تامین آب شرب با کیفیت مواکب در پایانه های مرزی را در منطقه ایران و عراق در دستور کار قرار دادیم و تا امروز هیچ مشکلی در تامین آب در پایانه های مرزی خوزستان جهت زوار اربعین حسینی نداریم.
 
وی تصریح کرد: ماشین آلات لازم در هر دو پایانه مرزی توسط آبفا خوزستان تامین شده که در صورت هر گونه مشکل فورا در  هر زمینه ای چه در بخش انسداد شبکه فاضلاب یا تامین آب مواکب از طریق تانکر  اقدامات لازم انجام شود.
 
کرمی نژاد خاطر نشان کرد: خدمات رسانی آبفا خوزستان تا آخرین روز از حضور زوار اربعین حسینی ادامه دارد و آبفا خوزستان هیچ محدودیت زمانی در خدمات رسانی به عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) ندارد.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد:امسال تامین آب شرب بعد از سالها ابرسانی با تانکر از شبکه و آب شرب با کیفیت غدیر تامین شده است و یکبار برای همیشه مشکلات آبرسانی در مواکب را با اجرای شبکه آبرسانی پایدار کردیم و امسال پایداری آب در مواکب نسبت به سال های گذشته بی سابقه بوده است
 
کرمی نژاد با اشاره به تنش آبی امروز ۲۱ شهریور در شلمچه با توجه به کمبود آب  ایجاد شده از خط غدیر گفت: از ساعات اولیه صبح امروز به دلیل تنش آبی در ورودی آب غدیر مشکلی در تامین آب خرمشهر به وجود آمد که با اعزام بیش از ۳۰ تانکر سیار  آب مشکلی در تامین آب برطرف گردید .
مدیر عامل آبفا خوزستان افزود: از صبح امروز ۲۱شهریور  در منطقه  مستقر شدم و به کمک همکاران محترم و پر تلاش  ابفا خرمشهر شتافته و با تدابیر اتخاذ شده مخازن آب شرب مواکب  پس از ۲۴ ساعت پایداری لازم را پیدا  و مشکل در تامین آب شرب زائران در پایانه مرزی شلمچه  بر طرف  و با مدیریت توزیع. لول مخازن به حالت نرمال بازگشت 
محمد رضا کرمی نژاد از مساعدت و پشتیبانی و همراهی بسیار خوب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  به ویژه مدیرعامل محترم جناب اقای دکتر جعفری  و همچنین حمایت و پشتیبانی استاندار معزز خوزستان  و معاونین محترم ایشان  و همچنین همراهی و همکاری بسیار خوب سازمان اب و برق خوزستان  تشکر و قدردانی نمود

تنظیم: بهنام پریچه

(سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱) ۰۸:۱۵
http://www.abfakhz.ir/u/40a
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید