پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

تولید و توزیع آب بسته بندی لیوانی بین مواکب پایانه مزی شلمچه

تولید و توزیع آب بسته بندی لیوانی بین مواکب پایانه مزی شلمچه

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان امسال با تولید آب آشامیدنی لیوانی توانست در بخش تولید و توزیع آب بین زائران حسینی پیشتاز باشد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی‌نژاد روز شنبه در بازدید از محل استقرار دستگاه بسته بندی آب لیوانی در پایانه مرزی شلمچه اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای اولین سال بدون همکاری هیچ استان معینی در هر دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه به زوار اربعین حسینی در بخش آب و فاضلاب خدمات ارائه کرد.

وی به استقرار دستگاه بسته بندی آب شرب لیوانی اشاره کرد و گفت: استقرار و راه اندازی سامانه تولید آب تک نفره بسته بنده شده در پایانه مرزی شلمچه از دیگر اقدامات آبفا خوزستان درایام اربعین بوده است.

کرمی نژاد افزود: این سامانه به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و بالغ بر 300 هزار آب شرب لیوانی بین مواکب در پایانه مرزی شلمچه توزیع شده است.

مدیر عامل آبفا خوزستان تصریح کرد: این دستگاه تا آخرین روز بازگشت زائران اربعین حسینی فعالیت می کند تا در کنار آبرسانی به مواکب از طریقه شبکه های آبرسانی، آب شرب لیوانی و تک نفره بین زائران حسینی در مسیر برگشت تامین شود.

کرمی‌نژاد به تجهیزات شرکت آبفا خوزستان اشاره کرد و  گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان یکی از مجهزترین شرکت های وزارت نیرو و آبفا کشور است که از نظر پرسنل متخصص و ماشین آلات پیشتاز است، امسال در بحث آبرسانی با تکیه بر توان پرسنل آب شرب مواکب بدون نیاز وکمک استان های معین با بهترین شرایط پایدار شد و این نشان از توان آبفا خوزستان دارد.

وی افزود: امسال با وجود استقبال بی نظیر زوار از راهپیمایی اربعین، تامین آب شرب با کیفیت مواکب در پایانه های مرزی ایران و عراق در دستور کار قرار گرفت و تا امروز مشکلی در تامین آب در پایانه های مرزی خوزستان برای زوار اربعین رخ نداده است.

وی تصریح کرد: ماشین آلات لازم در هر دو پایانه مرزی توسط آبفا خوزستان تامین شده تا در صورت بروز هر گونه مشکل در زمینه انسداد شبکه فاضلاب یا تامین آب مواکب از طریق تانکر  اقدام لازم انجام شود.

کرمی نژاد خاطر نشان کرد: خدمات رسانی آبفا خوزستان تا آخرین روز حضور زایران اربعین حسینی ادامه دارد و آبفا خوزستان هیچ محدودیت زمانی در خدمات رسانی به عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) ندارد.

تنظیم: بهنام پریچه

(شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱) ۲۳:۰۳
http://www.abfakhz.ir/u/412
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید