چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

بررسی وضعیت پروژه‌های خوزستان در چهارمین سفر مدیرعامل آبفای کشور به اهواز

بررسی وضعیت پروژه‌های خوزستان در چهارمین سفر مدیرعامل آبفای کشور به اهواز

جعفری، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در چهارمین سفر خود به خوزستان با همراهی امینی، معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری این شرکت به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های آب و فاضلاب این استان، امروز ۳۱ شهریور در اهواز حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، بررسی وضعیت آب شرب شهرهای اهواز، دشت آزادگان، شادگان، خرمشهر و آبادان بعد از افتتاح طرح غدیر از دیگر برنامه‌های مدیر عامل آبفای کشور به این استان است که با حضور مدیر عامل آبفا و مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان انجام خواهد شد.
شایان ذکر است هم اکنون با حضور روسای ادارات بهره‌بردار از طرح آبرسانی غدیر و مدیر عامل آبفای کشور جلسه‌ای در حال برگزاری است.

اتابک جعفری به اقدامات قابل توجه در در تامین آب شرب خوزستان اشاره و اظهار داشت: امسال کمترین تنش آبی را در خوزستان داشتیم؛ کرمی نژاد در شرکت آبفای خوزستان و صدریان‌فر در سازمان آب و برق خوزستان بهترین مدیران صنعت آب وزارت نیرو و آبفای کشور هستند.
مدیر عامل آبفای کشور به مهم‌ترین و با اولویت‌ترین پروژه خوزستان اشاره کرد و گفت: دو‌ پروژه بسیار مهم کشور که در دستور کار قرار داشت، یکی پروژه همدان و دیگری پروژه آبرسانی غدیر در خوزستان بود که اعتبارات قابل توجهی برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شد. در حال حاضر این پروژه ها به سرانجام رسیده و کام مردم خوزستان از کیفیت آب شرب غدیر شیرین شد.

(چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۴:۳۰
http://www.abfakhz.ir/u/3wg
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید