سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

همزمان با دهه فجر امسال محقق می شود: برخورداری 121 هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی خوزستان از آب با کیفیت

همزمان با دهه فجر امسال محقق می شود: برخورداری 121 هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی خوزستان از آب با کیفیت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در آستانه چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی گفت : در دهه فجر امسال 14پروژه آب شهری و روستایی با اعتباری معادل ۲ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال در استان خوزستان به بهره برداری می رسد.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد با بیان اینکه بیش از 121 هزار و 430 نفر از افتتاح این طرح ها منتفع می شوند افزود : برای اجرای این پروژه ها در مجموع ۲ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی، تملک دارایی، تنش آبی، عمرانی و محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب سرمایه گذاری شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه ها با هدف ساماندهی در بخش آب و در شهرهای آغاجاری، حر، اندیمشک و رامهرمز و روستاهای سردشت زیدون ، هندیجان ، دشت آزادگان، کارون، باوی ، شادگان، رامشیر، هفتکل و اهواز به بهره برداری می رسد.

کرمی نژاد خاطر نشان ساخت: حفاری چاه شماره دو شهر آغاجاری، شبکه توزیع آب شهر حر، احداث تاسیسات سرچاهی دوکوهه شهرستان اندیمشک و افزایش ظرفیت تأمین آب شهرستان رامهرمز ، پروژه های این شرکت است که همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وارد مدار بهره برداری می شوند.

کرمی نژاد ، ترمیم و بازسازی چاه های سردشت زیدون و اصلاح خط انتقال آب تا تاسیسات دریهک هندیجان، خرید و نصب دو باب مخزن پیش ساخته فلزی 500متر مکعبی چذابه، آبرسانی به روستاهای مسیر سویسه شهرستان کارون، آبرسانی به روستای نگازه شهرستان باوی، آبرسانی به روستای منصوره شهرستان شادگان، آبرسانی به روستاهای غدیر سبع، فرهه یک و دو،چای سودان و مسلمیه، آبرسانی به روستاهای ام الخثی علیا و وسطی و سفلی و فاز اول آبرسانی به روستاهای رغیوه ، از دیگر پروژه های این شرکت است که همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وارد مدار بهره برداری می شوند.

گفتنی است در استان خوزستان 65 شهر به جز شهرستان اهواز تحت پوشش آبفا خوزستان قرار دارند و حدود ۴ میلیون نفر از خدمات شرکت آبفا خوزستان استفاده می کنند.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱) ۰۹:۱۸
http://www.abfakhz.ir/u/42u
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید