شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

تقدیر از مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب به عنوان روابط عمومی برتر در پوشش رسانه ای دور دوم سفر رییس جمهور به استان

تقدیر از مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب به عنوان روابط عمومی برتر در پوشش رسانه ای دور دوم سفر رییس جمهور به استان

با حضور استاندار خوزستان از مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان به عنوان روابط عمومی برتر در میان دستگاههای اجرایی به جهت پوشش شایسته رسانه ای دور دوم سفر ریاست محترم جمهور و هیأت دولت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان؛ علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در همایش تجلیل از فعالین حوزه ارتباطات و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، از بهنام پریچه مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان به عنوان روابط عمومی برتر در میان دستگاه های اجرایی استان به جهت پوشش شایسته رسانه ای دور دوم سفر حضرت آیت ا..‌. سید ابراهیم رئیسی، رییس محترم جمهور و هیات دولت به استان خوزستان تجلیل کرد.

 گفتنی است

این موفقیت حاصل تلاش های بی وقفه مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب و همه همکاران ارجمند در روابط عمومی شرکت است که در راستای انعکاس دستاورد های دولت سیزدهم در سفر اخیر هیئت دولت به خوزستان محقق شده است.

در متن لوح تقدیر مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان آمده است:

نقش روابط عمومی در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه ها جایگاه رفیع  و گرانقدر است؛ آگاهی بخشی، اقناع، اعتمادسازی و تعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روزآمد مستلزم تلاش و توانمندی مضاعف در این عرصه می باشد.

ماهیت استثنایی روابط عمومی، پیچیدگی و تخصص های آن سبب گشته تا آن گروه از مدیران و کارشناسان روابط عمومی که دانش، تخصص، روحیه انقلابی و در عین حال خلاقیت و خستگی ناپذیری برخوردارند در این عرصه همواره موفق و بالنده باشند.

خدمت بی منت ردای پر افتخاری است بر دوش خدمتگزاران صدیق، خداجوی و انقلابی تا خویش را وقف آنانی نمایند که در اندیشه والای رهبرمان ولی نعمتند؛ عشق به مردم آنجا که با خدمت صادقانه پیوند می خورد پاداشی جز در پیشگاه پروردگار متعال ندارد.

اینک که به فضل الهی توفیق آن یافتیم تا در جهت ایجاد بارقه امید در دل هموطنانمان تلاشی هرچند ناچیز نماییم، خدای متعال را شاکریم. امید است با استعانت از الطاف الهی و همکاری های ارزنده جنابعالی بتوانیم گام های موثری را در ارتقاء، تقویت، همدلی و همزبانی دولت و ملت برداریم.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۴۸
http://www.abfakhz.ir/u/4c6
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید