جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
به پاس همکاری در راستای کارگروهی صورت گرفت:

تقدیر استاندار از مدیر اداره آبفا آبادان در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان

تقدیر استاندار از مدیر اداره آبفا آبادان در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان

 

استاندار خوزستان با اهداء لوح تقدیر به مدیر اداره آبفا منطقه آبادان، از زحمات وی جهت همکاری کارگروهی و انجام اقدامات اضطراری در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان در فروردین سال 98 تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بخشی از لوح دکتر شریعتی استاندار خوزستان آمده است: بدینوسیله از تلاش و اهتمام ارزنده و مستمر جنابعالی جهت همکاری در راستای کارگروهی و انجام اقدامات اضطراری در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان در سال جاری ، تقدیر و تشکر به عمل می آید.

استاندار خوزستان در پایان توفیقات وی و مجموعه آبفا آبادان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به بندگان خدا را از درگاه خداوند متعال مسألت نموده است.

گفتنی است: لایروبی و ساماندهی 40 تلمبه خانه فاضلاب، لایروبی تمامی منهول پمپهای فاضلاب و اجرای شبکه فاضلاب در مناطق فرودگاه، امیرآباد، زمین شهری و کوی ولیعصر آبادان که با اجرای موفق این پروژه از ورود فاضلاب این 4 منطقه به نهر چوسان و رودخانه بهمنشیر جلوگیری شد، از جمله اقدامات اداره آبفا آبادان در مقابله با سیلاب بی سابقه خوزستان در فروردین 98 است.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۴۰
http://www.abfakhz.ir/u/19H
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید