دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

بهسازی و توسعه شبکه فاضلاب 8 نقاط بحرانی اهواز تا قبل از آغاز بارندگی ها

بهسازی و توسعه شبکه فاضلاب 8 نقاط بحرانی اهواز تا قبل از آغاز بارندگی ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هشت نقطه بحرانی فاضلاب در اهواز باقی مانده است که با بهسازی و توسعه این شبکه تا پیش از شروع بارندگی ها آبگرفتگی در سطح شهر اهواز به حداقل خواهد رسید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی‌نژاد در بررسیهای میدانی از نقاط بحرانی شهر اهواز به همراه مدیرکل محترم بحران استانداری، پلیس و شهرداری،  نقاط بحرانی باقی مانده در شهر اهواز را مربوط به نقاط کوی رمضان، خیابان حضرت زینب (س) ،  کمپلو جنوبی ، حصیرآباد، خیابانهای دستغیب، یوسفی و آریاشهر در مقطع امام شرقی، خیابان کسایی، 68 متری، خیابانهای 2 و 5 منتهی به خیابان خرداد کیانپارس آبگرفتگی دانست و تاکید کرد: با تلاش تیمهای عملیاتی و طبق برنامه ریزیها تا قبل از آغاز بارندگیها  کار اصلاح همه این نقاط را به اتمام می رسانیم تا شاهد مشکل دفع فاضلاب در سطح شهر اهواز نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش کردیم تمام نقاط بحرانی از سال گذشته در اهواز را برطرف کنیم،ابراز امیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته شاهد آبگرفتگی مهمی در سطح شهر اهواز نباشیم.

کرمی نژاد در خصوص اقدامات صورت گرفته برای مقابله با بارندگی ها گفت: همکاران در حال آماده سازی ایستگاه های موجود و تجهیز ایستگاه ها به پمپ ها هستند و تاکنون حدود 450 پمپ آماده شده است. تابلوهای برق نیز سرویس شدند و کارهای بهره برداری و لایروبی نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در ادامه با تشکر و قدردانی از صبوری و همکاری مردم شریف اهواز در اجرای شبکه فاضلاب و  حفاری خیابانها تصریح کرد: یکی دیگر از کارهایی که دنبال می شود آسفالت کردن نقاط حفاری شده است که از 136 کیلومتر نوار حفاری ایجاد شده در اهواز  124 کیلومتر نوار حفاری ترمیم و 14 کیلومتر نوار حفاری با 33 خیابان در سطح شهر اهواز باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان 11 کیلومتر مربوط به شهر اهواز و 3 کیلومتر از نوارهای حفاری در شهرستان کارون واقع است، تاکید کرد: پیمانکاران در تلاشند تا آخر آبان ماه جاری ترمیم تمامی نوارهای حفاری در سطح شهر اهواز را به سرانجام برسانند.

گفتنی است: در حال حاضر طرح پروژه فاضلاب اهواز با 61 درصد پیشرفت فیزیکی در ۱۸۶ کارگاه فعال است.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲) ۰۸:۳۰
http://www.abfakhz.ir/u/4pt
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید