شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

انتصاب مدیر حراست شرکت آبفا خوزستان به عنوان رئیس شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق استان خوزستان

انتصاب مدیر حراست شرکت آبفا خوزستان به عنوان رئیس شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق استان خوزستان

با ابلاغ رییس مرکز حراست وزارت نیرو، مدیر حراست و امور محرمانه آبفا استان خوزستان با حفظ سمت به عنوان رئیس شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق خوزستان منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، طی حکمی از سوی آقای مجید ربیعی رئیس مرکز حراست وزارت نیرو ، آقای  احسان حاجت پور مدیر دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق در استان منصوب شد.

این شورا، با هدف ایجاد حراست‌های هماهنگ، همسو و هم افزا در ساز و کارهای افزایش امنیت و حفاظت و مراقبت از نیروی انسانی متخصص ، اسناد ، اموال اماکن و تاسیسات و همچنین تعاملات و بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و توانمندی ها تشکیل گردیده و جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی به لطف ایزد منان حرکت خواهد نمود.

قابل ذکر است: بر اساس شاخصها و ملاکهای تخصصی مرکز حراست وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی آبفا کشور، دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آبفا خوزستان در سال 1401 موفق به کسب رتبه عالی در همه ابعاد گردید و بعنوان حراست برتر از بین حراستهای تابعه وزارت نیرو در سال 1401 نیز در کشور انتخاب گردید.

گفتنی است: چندی پیش حراست شرکت آب و فاضلاب خوزستان به عنوان حراست برتر درهمایش مدیران حراست دستگاه های اجرایی خوزستان معرفی شد و با اهدای لوح تقدیر از سازمان حراست کل کشور به مهندس حاجت پور از زحمات این مدیریت تقدیر شد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲) ۱۱:۳۱
http://www.abfakhz.ir/u/4uv
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید