شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

پیام تسلیت دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان به مناسبت درگذشت ناگهانی همکار گرانقدر مرحوم مهندس خسرو مریدی

پیام تسلیت دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان به مناسبت درگذشت ناگهانی همکار گرانقدر مرحوم مهندس خسرو مریدی

بسم الله الرحمن الرحیم کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ وَیَبْقَى وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلالِ وَالإِکْرَامِ ... خبر ناگهانی عروج همکار عزیزمان جناب آقای مهندس خسرو مریدی چنان سنگین و جانسوز بود که اصلاً به باورمان نمی نشیند.

                                                   
خانواده ی بزرگ شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به یکباره در غمی سنگین و بهتی عظیم فرو رفت و دل همه دوستان و همکاران که سالها با این عزیز سفر کرده ارتباط داشته و خاطرات فراوانی از صفا و صمیمیت ایشان داشتند، داغدار شد . 

 

مرحوم مهندس مریدی به اعتراف همگان در طول 28 سال دوران خدمت خالصانه ، خادمی صدیق ، پرتلاش بود که جز نیکی از او یاد نشده است.

 

بی شک فقدان ایشان علاوه بر حسرت و اندوه دلهای یکایک همکاران و دوستان و آشنایان ضایعه اسفناک و غیر قابل جبران برای شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و مردم عزیز این دیار است.
اما در برابر تقدیر و حکمت پرودگار عالم چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.  لذا خاموش شدن این شمع نورانی را خدمت خانواده معظم ایشان و همه همکاران عزیز ، دوستان و آشنایان تسلیت عرض نموده ، از درگاه ایزدمنان علو درجات و مزید فضل و رحمت برای آن مرحوم و برای بازماندگان و خانواده آن مرحوم حسن عاقبت و صبری عظیم و اجری  جزیل مسئلت دارم .
روحش شاد و یادش گرامی
محمدرضا کرمی نژاد 
رییس هیئت مدیره و مدیرعامل
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲) ۱۵:۴۹
http://www.abfakhz.ir/u/4vc
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید