شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

تقدیر از بانوان شاغل در شرکت آبفا خوزستان به مناسبت گرامیداشت روز زن

تقدیر از بانوان شاغل در شرکت آبفا خوزستان به مناسبت گرامیداشت روز زن

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و مقام مادر با حضور دکتر محمدرضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده و بانوان شاغل در این شرکت ، مراسمی برگزار و از همکاران شاغل در ستاد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در مراسمی که به منظور تقدیر از بانوان این شرکت برگزار شد،  دکتر کرمی نژاد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مقام مادر و  مصادف شدن  آن با میلاد امام خمینی(ره) گفت:  سالروز میلاد بانوی بزرگ اسلام ، حضرت فاطمه زهرا ( س ) به عنوان روز مادر و زن، بهانه ای است برای ستایش مقام ممتاز و رفیع زنان و مادران و ضرورت توجه و تقویت سیره عملی و آموزه های اخلاقی و رفتاری حضرت صدیقه کبری ( س ) برای تربیت فرزندان در راستای بنا نهادن خانواده ای مستحکم .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال جاری افزود : واژه مرد و زن در شرکت آب و فاضلاب معنایی ندارد و تمامی پرسنل فارغ از جنسیت دوشادوش یکدیگر برای ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های عزیز ، کسب رضایت مردم و در نهایت کسب رضای پروردگار گام بر می دارند و زحمات بی شائبه بانوان در شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان بر کسی پوشیده نیست .

در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید و از بانوان شاغل در این شرکت با اهداء شاخه گل تقدیر بعمل آمد .

گفتنی است: پخش کلیپی از فعالیت بانوان شاغل شرکت، تقدیر از بانوان پیشکسوت ستاد شرکت آبفا و گزارشی از اقدامات حوزه بانوان از دیگر برنامه های اجرا شده در مراسم بزرگداشت مقام زن شرکت آبفا خوزستان بود.

خاطر نشان می شود همزمان با این جلسه ، جلسات مشابهی در امور های تابعه این شرکت نیز برگزار و از بانوان شاغل تقدیر بعمل آمد .

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲) ۱۱:۱۱
http://www.abfakhz.ir/u/4wz
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید