یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

آبرسانی پایدار به 1250 مشترک روستایی در رامهرمز/تدبیر آبفا برای پایداری شبکه های آبرسانی روستایی

آبرسانی پایدار به 1250 مشترک روستایی در رامهرمز/تدبیر آبفا برای پایداری شبکه های آبرسانی روستایی

مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان گفت: با اصلاح و توسعه شبکه های آبرسانی روستایی در 6 روستای رامهرمز ، یکهزار و 250 مشترک از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند می شوند.

 

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب خوزستان، صابر علیدادی در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه های آب و فاضلاب رامهرمز که با حضور نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، مدیر منطقه آبفا رامهرمز برگزار شد،  تصمیماتی در راستای بهبود وضعیت و حرکت رو به رشد شهرستان رامهرمز در حیطه آب و فاضلاب اتخاذ نمود.

وی اظهار داشت: با استفاده از کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود، آبرسانی پایدار و توزیع عادلانه آب در روستاهای رامهرمز انجام می شود.

علیدادی اجرای پروژه های آبرسانی روستایی رامهرمز را مربوط به روستاهای کهله 1 و 2 و روستای بقعه 1و 2 و روستاهای بنه کریم و بنه سهراب دانست و افزود: با اصلاح شبکه های آبرسانی روستاهای کهله و تکمیل انشعابات روستای بنه کریم ، مشکلات آبرسانی به این روستاها مرتفع می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان، مشترکین روستاهای کهله را 350 و جمعیت روستاهای بنه کریم را 900 نفر عنوان کرد.

علیدادی با اشاره به ورود به چهارمین سال کم آبی در کشور، به اهمیت و جایگاه آب و راهکارهای برون رفت از این شرایط و اهمیت آموزش همگانی در خصوص مصرف درست و بهینه تاکید کرد و بر تکمیل شبکه های آبرسانی شهری و روستایی تاکید کرد.

تنظیم: راشین نجارپور 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲) ۱۳:۲۷
http://www.abfakhz.ir/u/4z3
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید